Forbes Romania - Ruris vizează afaceri în creştere cu 32% şi se pregăteşte de export

Ruris vizează afaceri în creştere cu 32% şi se pregăteşte de export

15 martie 2012, 15:00 | Autor: Marian Craciun
Ruris, singurul producător autohton de motoutilaje agricole, îşi propune majorarea cifrei de afaceri la 6,2 milioane de euro în 2012, mai mult cu 32% faţă de anul trecut.

Creşterea va fi generată prin lărgirea gamei cu produse noi sau retehnologizate şi prin extinderea reţelei de parteneri cu 20%. Ruris ţinteşte o cotă de piaţă de 9%, ceea ce îi va permite să-şi consolideze poziţia de lider.
În 2011 Ruris a raportat o cifră de afaceri de 4,7 milioane EUR, în creştere de la 3 milioane în anul anterior. Principalele categorii de produse care au înregistrat majorări ale volumelor au fost motocoasele de umăr cu 70%, motofierăstraiele cu 30% şi motocultoarele cu 30%. Conform estimărilor companiei, piaţa de echipamente specifice va continua să crească şi în 2012, ajungând la 69 milioane EUR.
Compania investeşte anual în cercetare şi dezvoltare prin intermediul centrului propriu de la Craiova, ultimele investiţii în prototipuri ridicându-se la 115.000 de EUR. Acestea au fost alocate lansării de noi generaţii de produse. O parte dintre aceste utilaje va fi echipată cu o cutie de viteze nou dezvoltată, poziţionată pe verticală, care reprezintă o inovaţie în industrie la nivel naţional şi internaţional. Dotarea noilor produse Ruris cu transmisia verticală se traduce prin multiple beneficii, de la creşterea puterii generate în condiţiile menţinerii aceleiaşi autonomii de combustibil şi costuri de exploatare şi de întreţinere reduse, până la creşterea manevrabilităţii prin acţionarea produsului în sens invers atunci când solul nu mai permite înaintarea.
“Ruris este o companie construită prin inovaţie. Demarăm sezonul 2012 cu noi produse şi inovaţii, precum cutia de viteze pe verticală şi sistemul de prindere cu protecţie pentru motocoasele de umăr. Din această primăvară vom introduce în piaţă 8 noi produse din categoria motosape, motocultoare şi motocositori, care vor beneficia de avantajele inovaţiilor dezvoltate în ultima perioadă: mai multă putere cu acelaşi consum, uşurinţă crescută în manevrare şi costuri reduse de exploatare. Totodată, pentru acest an ne propunem să demarăm activitatea de export pe pieţe din Balcani şi să ne consolidăm reţeaua de dealeri la nivel local”, a declarat Cătălin Stroe, Directorul General şi fondatorul Ruris.
Ruris este prezentă pe piaţă printr-o reţea extinsă compusă din 120 de parteneri, magazine proprii şi trei lanţuri de magazine DIY: Baumax, Dedeman şi Hornbach.
www.ruris.ro